مواردی که هر شخص برای داشتن یک ازدواج شاد باید بداند
نوشته شده توسط : sanaz

-  به آنچه برای او مهم است علاقه مند شوید

وقتی برای اولین بار با همسرتان ملاقات می کنید، علاقه مند شدن به چیزهایی که برای او مهم است، ساده ترین کار در دنیا به نظر می رسد، زیرا وقتی آنها در مورد کار یا سرگرمی های خود صحبت می کنند، می توانید ساعت ها گوش دهید.

اما پس از مدتی، همه چیز عادی می شود و شاید حتی شنیدن در مورد آن خسته کننده شود. شاید قبلاً آن را شنیده باشید یا برایتان جالب نباشد، بنابراین آن را تنظیم کنید.

و من مطمئناً می دانم که چیزهای زیادی وجود دارد که به نظرم جالب است و دوست دارم در مورد آنها صحبت کنم که حتی در رادار شوهرم نشان داده نمی شوند.

در حالی که ما سعی می کنیم برخی از علایق مشترک پیدا کنیم، واقعیت این است که ما هنوز دو فرد فردی هستیم که علایق متفاوتی داریم.

وقتی در مورد آخرین سرمایه‌گذاری تجاری‌ام، برنامه‌ریزان قابل چاپ، یا سئوی خود مشتاق هستم، حتی اگر می‌دانم که این کار او را بسیار خسته می‌کند، وقتی او علاقه‌ای پیدا می‌کند، احساس می‌کنم خیلی دوستش دارم.

بنابراین مطمئن می شوم که همین کار را برای او انجام می دهم، حتی اگر کمی باشد.

من تقریباً علاقه ای به مراقبت از چمن یا تیراندازی با کمان ندارم، اما به صحبت های شوهرم در مورد برنامه های کود دهی و اهداف جدید برای تمرین گوش می دهم.

اما آنها چیزهای مهمی برای او هستند، بنابراین من توجه می کنم.

-  آینده خود را با هم برنامه ریزی کنید

هیچ چیز به اندازه یک برنامه برای من آرامش و هیجان به ارمغان نمی آورد (به طور جدی، من عاشق برنامه ریزی هستم)، اما یکی از چیزهایی که در تمام تحقیقاتم و صحبت با زوج ها متوجه شدم این است که بسیاری از زوج ها هستند که در واقع برنامه ریزی نمی کنند. آینده با هم

آنها آینده خود را با یکدیگر برنامه ریزی می کنند، زیرا در هر دوی آنها بخشی از آینده آنها خواهد بود، اما روند برنامه ریزی را با هم طی نمی کنند و در مورد آنچه هر دو می خواهند صحبت می کنند.

کمی وقت بگذارید و در مورد اینکه می‌خواهید آینده‌تان چگونه باشد، برای چه چیزی تلاش می‌کنید، چه اهدافی دارید، چه می‌خواهید با یکدیگر صحبت کنید؟

این یک چیز مهم است که واقعاً با هم این کار را برنامه ریزی کنید، نه تنها نشان دهنده احترام متقابل برای یکدیگر است و اینکه هر دوی اهداف و خواسته های خود را برای آینده مهم می دانید، بلکه به شما کمک می کند تا اهداف و خواسته های همسرتان را درک کنید.

این در مورد بهترین همسر بودن یا چگونگی حل هر مشکل رابطه نیست، اما امیدواریم که می تواند یک توصیه مثبت ازدواج باشد که به ایجاد زوج های شادتر کمک کند.

یک ازدواج قوی فقط به صورت جادویی اتفاق نمی افتد. این یک انتخاب آگاهانه است که در زندگی روزمره شما انجام می شود، جایی که شما همچنان ازدواج و همسرتان را در اولویت قرار می دهید.بهترین توصیه ازدواج برای سال اول ازدواج چیست؟

 





:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 13 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: